SZKOLENIA DLA PROFESJONALISTÓW
+

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO PLANOWANIA SPRZEDAŻY?

Nikogo już dziś nie trzeba chyba przekonywać do tego, że dobre planowanie przynosi lepsze wyniki, niż chaotyczne, nieskoordynowane działania. (więcej…)

+

GEOGRAFICZNA STRUKTURA SŁUŻB SPRZEDAŻY

Podział rynku na terytoria i zbudowanie na tej podstawie struktury służb sprzedaży jest bardzo często stosowanym i prostym we wdrożeniu rozwiązaniem.  (więcej…)

+

KILKA SŁÓW O PRECEDENCJI W ETYKIECIE BIZNESU

Precedencja, czyli porządek pierwszeństwa, jest niezwykle ważna w protokole dyplomatycznym oraz etykiecie, zarówno towarzyskiej, jak i etykiecie biznesu. (więcej…)

+

5 CZY 7 ETAPÓW PROCESU SPRZEDAŻY?

Najczęściej mówi się o pięciu podstawowych etapach procesu sprzedaży i w przypadku prostych transakcji są one zapewne wystarczające. (więcej…)