SZKOLENIA DLA PROFESJONALISTÓW

Organizacja działu sprzedaży w firmach MŚP (b2b)

(przykładowy program szkolenia)

Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli i zarządzających firmami z sektora MŚP (b2b); kierownicy działów sprzedaży, dyrektorów handlowych.

Cele szkolenia:
– zdobycie wiedzy na temat zadań i specyfiki pracy poszczególnych grup sprzedawców;
– zdobycie wiedzy o podstawowych formach organizacji działu sprzedaży;
– zdobycie umiejętności wyboru optymalnej dla danych warunków formy organizacji;
– uświadomienie sobie wpływu struktury organizacyjnej na produktywność działu sprzedaży.
Program szkolenia:
– służby sprzedaży – najważniejsze zadania;
– organizacja działu sprzedaży – podstawowe zasady tworzenia struktury organizacyjnej;
– wady i zalety poszczególnych struktur organizacyjnych;
– raportowanie handlowców;
– sposób rozliczania handlowców;
– kanały sprzedaży a organizacja pracy;
– wybór optymalnej formy organizacji w zależności od struktury produktowej, obsługiwanych grup nabywców i innych czynników.

Metody nauki:
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem następujących metod: analiza przypadku, ćwiczenia grupowe,  mini-wykłady.

Czas trwania szkolenia: 8 h szkoleniowych

Zamów szkolenie już dziś!
Jesteś zainteresowany  szkoleniem o podobnej tematyce? Zadzwoń lub napisz!