SZKOLENIA DLA PROFESJONALISTÓW

Profesjonalny wizerunek w kontaktach z klientami

(przykładowy program szkolenia)

Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów handlowych i obsługi klienta, przedstawicieli handlowych i wszystkich osób pragnących świadomie kształtować swój wizerunek w kontaktach biznesowych.

Cele szkolenia:
– uświadomienie sobie roli poszczególnych elementów w kształtowaniu wizerunku;
– nabycie umiejętności świadomego kształtowania profesjonalnego wizerunku;
– zdobycie wiedzy i umiejętności stosowania etykiety biznesu;
– zapoznanie z zasadami dress code.

Program szkolenia:
– siła pierwszego wrażenia i jego rola w budowaniu wizerunku;
– autoprezentacja: czym jest wizerunek i co się na niego składa, rola wizerunku w życiu zawodowym, jak tworzyć swój wizerunek;
– wygląd zewnętrzny: biznesowy dress code; dobór stroju i dodatków, podstawowe uchybienia ubioru kobiet i mężczyzn;
– etykieta w biznesie: przywitanie klienta w biurze, etykieta rozmów telefonicznych, wręczanie i przyjmowanie wizytówek;
– wykorzystanie mowy ciała: postawa, gestykulacja, kontakt wzrokowy, przestrzeń;
– rola głosu w budowaniu wizerunku przez telefon;
– elegancja i etykieta w korespondencji.

Metody nauki:
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem metod: scenki rodzajowe, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupach, dyskusja moderowana, mini-wykłady.

Czas trwania szkolenia: 8 h szkoleniowych

Zamów szkolenie już dziś!
Jesteś zainteresowany szkoleniem o podobnej tematyce? Zadzwoń lub napisz!