SZKOLENIA DLA PROFESJONALISTÓW

Podstawy profesjonalnej obsługi klienta

(przykładowy program szkolenia)

Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów obsługi klienta, działów handlowych, pracowników bezpośrednio kontaktujących się z klientami oraz wszystkich zainteresowanych rolą obsługi klienta w działalności firmy.

Cele szkolenia:
– uświadomienie korzyści płynących z postawy prokonsumenckiej;
– nabycie wiedzy na temat elementów składających się na profesjonalną obsługę klienta;
– zdobycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.

Program szkolenia:
– wprowadzenie do profesjonalnej obsługi klienta: kim jest klient? Jak obsługa klienta wpływa na wizerunek pracownika i firmy?
– profesjonalny wizerunek i rola pierwszego wrażenia;
– podstawy etykiety biznesowej w kontaktach z klientami;
– aktywne słuchanie jako podstawa efektywnej komunikacji z klientem;
– bariery komunikacyjne i unikanie podstawowych błędów w obsłudze klienta;
– standardy obsługi klienta;
– telefon i poczta elektroniczna w obsłudze klienta;
– trudne sytuacje w kontaktach z klientami.

Metody nauki:
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem metod: odgrywanie ról, ćwiczenia w parach i grupach, studium przypadku, dyskusja moderowana, mini-wykłady.

Czas trwania szkolenia: 8 h szkoleniowych

Zamów szkolenie już dziś!
Jesteś zainteresowany szkoleniem o podobnej tematyce? Zadzwoń lub napisz!